pirmadienis, spalio 30, 2006

@'-->--,----

pirmadienis... vakar buvau labai keistame koncerte. Koncertas patiko nerealiai... Bet pirma karta maciau toki nesiderinnantį tarpusavy duetą...
Lenka atėjo mane pasveikinti su gimke ir mes pavalgiusios torto (ji man atnešė superinį lietuvišką šokoladinį torčiuką Margo) ir mano gamintos mišrainės, pasiskambinome Kolkai ir nuvarėme į Green Park. Dienelė pasitaikė šilta ir labai saulėtą - nebuvo visą dieną nei vieno debesėlio. Pakeliui nusipirkome vyno, alaus, braškių, sūrio ir prancūzką bulką :) atlekė dar Stasas ir mes labai smagiai piknininkavome rudenėjančioje gamtoje... Prie mūsų prisijungė voveraitė, kuri įžliai uzsiropštė Kolkai ant kelių kai pasiūliau jai surio. Londono voverės neįtikėtinai įžūlios...

Paskui, jau vakare aš , Lena ir Stasas nuvarėme į rusų rocko koncertą. Ten dar sutikome debesį draugų ir paystamų. Vat - koncetavo Šura iš Bi-2 ir Diana is Nochnyje snaipery... Šura jautėsi labai žvaigže ir atrodė paskutinis loxas, o Diana... ji nuostabi muzikantė. Koncertas aišku buvo sumastytas kaip priemonė apsimokėti transporto išlaidas. Klubas su rusu dydžėjais jau spėjo įgyti rusų dvasios.. mkrofonai buvo derinami pradejus dainuoti ir pirmieji akordai mums stovintiems arti kolonkių vos nenuplėšė ausų... Aišku koncerto eigoje visokių techninių nesklandumų vis pasitaikydavo kas gerokai siutino. Bet po koncerto negaliu nabūti Nochnyje snaipery gerbėja :)

Prieš einant namo susitariau su Stasu kurį penktadienį nuslysti į dramenbeiso klubą Brikleine - nuo lankyymosi squat party su dramu jis mane atkalbinėja nes ten apsitorchinę paaugliai siautėja nejuokais. Pasakojo kaip kartą į kambarį tokiame party kur jis su draugais rūkė išoko visiškai suzombėjęs vaikigalis ir pradėjo su štankietų daužyti sieną. Na tipo jis gali ir nepastebėti kad prie sienos stovi tu...

Man tiesiog nepraeina nuoskauda kad ltj bukiem buvo Vilniuje o as net Londone nesu buvus jokiame d'n'b party. Mano biciuliai klauso transą ir aš kartais nueinu pasikankinti su jais. Nes ta muzika, ypač jei ją groja prasti dj mane kankina panašei kaip rusu grupė Ivanuški Interneišnl...

Komentarų nėra: