pirmadienis, spalio 30, 2006

ginčas dėl lyties pakeitimo

Vakar labai labai ginčijomės su Bro 1 dėl vieno straipsnio - Lytį pakeitusi Lina svajoja apie nuotakos suknelę .

Mnao pozicija - jokia operacija nepadarys vyro moterim nesvarbu kaip jis jaustusi. Beje, vienas komentaras po šiuo straipsniu : o jei aš jausiuos dramblys tai man prisius straublį? :))) Net jei testai patys teigiamiausi net jei hormonai išaugino didelius papus ir tas sutverimas atrodo moteriškesnis už pačia moteriškiausią moterį... Jis tik atrodo. Ar žinote, kad galima pagaminti dirbtinį intelektą bet neimanoma sielos? Kažkuo jaustis ir BŪTI - du labai skirtingi dalykai... Joks vyras nebus moterimi iš tikro nesvarbu kaip jis jaučiasi. Bent jau dėl paprastos fiziologijos, kurios negali kol kas (ir tikiuosi negalės niekada) medinina ir chirusgija. Išoriniai lytiniai organai juk nėra vienintelė atributika. Mnao argumentas labai paprastas - esu isitikinus, kad beveik visi mano pažystami vaikinai ir vyrai būtų labai labai giliai traumuoti sužinoję, kad jo žona kažkada buvo vyru. Ypač jei sužinotu tai po vestuvių ir netiesiogiai iš "jos". Vyrams galvas susukti kur kas lengviau nei moterims ir psichika jų pažeidžiama kur kas labiau... Pakeitus dokumentus, toks asmuo juridiškai taptu moterim nors ištikro ja vistiek nebūtų. Nes jaustis ir būti... Beje. Lietuvoje lyties pakeitimo operacijos neatliekamos ir kaip ir nėra priežasties kurti naujus istatymus. Dėl kažkieno kaprizų? Negi Lietuvoje nera rimtesnių problemų? Šiaip manau kad visokiu zydrų ir rožinių veiksmus reiktų gerokai apriboti kol zoofilai ir kalofilai nepradėjo reikalauti kad jų veiksmai būtų įteisinti taip pat.....

Nesu tokia demokratiška ir toliarantiška kaip mano bičiulis - aš labiau pritariu vieno garsaus diktatoriaus nuomonei, kuris buvo nepakantus homoseksualams. Net sutikčiau su kaikuriomis kitomis jo radikaliomis nuomonėmis ... Beje taip pat manau kad dirbtinai palaikyti gyvybę labai dažnai yra antihumaniška ir žiauru. Taip pradėjau galvoti būdama 16, kai po avarijos gulint Klinikose naktį mane pažadindavo vieno ligonio staugimas. Tas vaikinas gulėjo reanimacijoje ir jau daugiau nei du menesius buvo komoje. Tiesą pasakius mano palatą nuo reanimacijos skyrė dvi ar trys patalpos. Bet jis taip kaukdavo kad aš pabusdavau naktį... Kai man buvo leista vaikščioti ir kai aš nuėjau ten aplankyti vienos merginos - na į reanimaciją, aš pamačiau tą siaubą... Prieš keleis menesius vakinas trenkėsi su motociklus į medį ir sąmonės taip ir neatgavo. Lovoje ant oro pagalvių kurios taip ir negelbėjo nuo pragulų (visas perdžiuvęs kūnas nugaroje buvo praktiškai viena didelė pragula - negyjanti puliuojanti žaizda ), gulėjo skeletas kuris laikas nuo laiko suinkšdavo. Kelis mėnesius gydytojai palaikė jo gyvybė aparatų pagalba žinodami kad jis iš tikro jau mirė... O kažkokia gyvybės kibirkštėlė naktį priversdavo jį kaukti tokiu garsu kad aš pašokdavau iš miegų ...

aš mačiau dar keletą tokių antihumanišų atvejų ir tai kažkodėl vadinama mokslo pažanga ir civilizuotu požiūriu. Aš tokiu atveju pasirinkčiau mirti necivilizuotai bet kas manęs paklausytų...

6 komentarai:

Unknown rašė...

Nu jo, darzhovine egzistencija neprikolas ;(

welwet rašė...

arturas... liudesys kad tai nejokia ne daržovinė. Aš šiandien darbe bandžiau isikirsti į pasakymą, kurį esu girdėjusi iš medikų keletą kartų - jo jau atsisakė giminės ir artimieji. Ir tik dabar supratau ką tai reiškia. Gal aš klystu, bet gydytojai informuoja, kad tas ligonis praktiškai mirė ir paprašo jo palaikus atiduoti moksliniams tyrimams. Kaip ir humaniška būtų. Pvz. jei pasirašai kad po mirties tavo kūną gali panaudoti tyrimams - būna tokios kažkokios sutikimo formos, giminių kartais taip pat prašo pvz kad leistų panaudoti kažkokius organus transplantacijai. Iš tikro nerandu jokio kitokio paaiškinimo kodėl giminės atsisako jų. Pavargsta nuo slaugos ir lankymo ligoninėje? nesąmonė... Faktiškai jis miręs. Bet kaukia iš skausmo... kaukia taip kaip jokiame siaubiake nesu iki šiol girdėjus...

Linas J rašė...

Daugeliui žmonių atrodo, kad verta drausti tai, su kuo jie nesusiduria.

welwet rašė...

Linai, gal galetum paaishkinti?

e.vaida rašė...

svarstot apie lyties pakeitimus ne neapibrezdami, kas ta lytis. Ne nezinot, kiek tarp jusu gyvena moteru su XY chromosomom ir AIS (nejautrumo androgenams sindromu, kada vaikas, neziurint i Y chromosomos turejima gimsta ir vystosi, kaip moteris). O tai pasitaiko dazniau, nei transseksualumas. Pasitaiko ir vyrai su XX (kai viena is X turi SRY gena). Zmogaus lytis - daug labiau kompleksiskas dalykas - ne vien chromosomu pora, kuri visko neapsprendzia.

rasytes rašė...

esu transmoteris :)
mano situacija beprotiska - po lyties keitimo operacijos ir budama simpatiskos moterisko isvaizdos as vis dar su vyro dokumentais.. atsisako keisti. Jums neatrodytu keista, jei moteris pradetu vaikscioti i vyru tulikus, persirengineti vyru puseje, na ir vasara vaiksciotu topless (juk vyrams galima?)???? Jau nekalbu apie ligonines, kalejimus ir t.t. Tikra tiesa - vyrai neturi ne maziausio itarimo apie mano praeiti.. ir kita tiesa - visi artimi zmones ZINO. Paprasciausiai tik pajutusi homofobija is kokio zmogiuko - atsisveikinu su juo. Ir su galimomis problemomis. Myliu moteri. Gyvenu su ja :) ir tikrai susituoksiu jei valstybe atsisakys keisti man dokumentus. Juridiskai busime vyras ir moteris, bet realiai vyrai puciu neturi :o)