pirmadienis, lapkričio 06, 2006

ir vėl ir net ne paskutinį kartą...


... pirmadienis ;) ak beje aš turiu naują milimiausią grupę ir negaliu atsistebėti, kaip aš sugebėjau iki šiol neišgirsti jos :) jusu dėmėsiui Muse :) ak taip aš truputi tingėjau rašyt... kur aš ten pabaigiau? mm buvo gimtadienis... koncertas.. balionelį su Happy byfdey paleidau pro langą į laisvę Hallovyno naktį. Nežinojau ka su juo daryt - labai nemėgstu aš tų papplokščių blizgančių balionų net jei ir skraido o neguli tingiai ant kilimo.. tebunie jam raganiška laisvė :) gal dar skraidžioja iki šiol... :) ar aš dvasingai minėjau išėjusius? ne. aš teisiog jų niekada nepamirštu. tai nėra sudėtinga - mano gyvenime buvo trejos laidotuvės - vienų nepamenu (tai mano močiutės laidotuvės, man tada nebuvo net dviejų metukų), antras pamanu nors man tik vieneri buvo - atrodo per senelio laidotues nukrito žvakidė ir užsiliepsnojo šilkinis užtiesalas.. o gal tai buvo ir ne senelis. Man juk tik vieneri buo - bet dėl to liepsnojančio šilko pamenu, o močiutės, kurią labai mylėjau nepamenu... Ją pamenu o laidotuvių ne. O trečias teko man pačiai organizuoti. Iš tikro kaip niekada nebuvusiai laidotuvėse apturėti debiutą per mamos laidotuves ir dar su visa atsakomybę už viską - šokas ne mažas.
Žinau kad sesuo uždegė žvakelę bažnyčioje - ji visada tai padaro ir man ramiau nes aš nesugebu... Ištikro gan skeptiškai žiūrių į visokius ritualus. Jei nėra širdį - apeigos nepadės... (čia aš visai neturėjau mintyse savo sesutės :)P).

Toliau savaitės eigoje teko porą kartų nakvoti pas Lienka su Sasha - tai labai labai neįtikėtina, nes aš turiu žalingą įprotį miegoti namie, ir nežiūrint kokioje fizinėje ar dvasinėje būklėje esu, jei kojos laiko šliaužiu namo :) namie visada geriausa. ten niekada nebuna karo. ten užuovėja nuo visko ir labai jauku - mano namai visada tik tokie :) gal tai labai svarbus paaiškinimas kodėl pasilieku teisę gyventi viena... tai nėra lengva iš tikro, ypač tokiam atitolusiam nuo žemiškų reikalų sutverimui, tačiau kažkaip išbalansuoju ir turiu tai ko taip truksta daugeliui... ir net tai ko neturi niekas niekas ;)) na gerai apie ką aš čia? va nusimuilinau nuo paskaitų šeštadienį ir net nepastebėjau skambučio - turbut iš koledžo man skambino... penktadienį netyčia sutikau Ženia gatvėje, nepertoliausiai nuo namų. Paskambinome Lienkai ir pasirodo kad mums reikia važiuoti pas ją ... pakelui užėjome pas mane, į parduotuvę nusipirkti vyno ir į kitą rajoną įsigyti žolės... paskui palaimingai nieko neveikėme - klausėme muzikos ir kalbėjomės... šeštadienio rytą parūkėme dar žolės ir ženia tai paveikė tiesiogiai į kojas - jis pašoko kažkur eiti, o mane į sąžinę, nes penktadienį tariausi su Stasu eiti į dramenbeiso klubą :) parašiau sms kad nepyktu :)

palaiminga būsena tesėsi visą sekmadienį :) net pradėjau įtarinėti, kad tas labai labai silpnas žolės apsirūkymas ištikro neišsiplaško taip greitai kaip mums atrodė o nepastebimai gaubia kur kas ilgiau... na bet kuriuo atveju jaučiuosi palaimingai dar iki šiol :)


P.S. aš visai pamiršau :) juk negalėjau apsieiti be burtų Helovyno naktį... ir kaip manote ką man pasakė Tarot? Meilė nugalės neapykantą... jaučiu pasaulis bus išgelbėtas ir turbūt būtent šios iliuzijos dėka o visai ne dėl žolės man gyvenimas atrodo toks skaidrus ir tyras :)

2 komentarai:

kallnas rašė...

va dabar supranti,kodel as gyvenu vienas?:)nes nera jokio karo...cia ramu ir gera..ne taip,kai tenka dalintis gyvenamaji plota su kazkuom:D

welwet rašė...

biški vistiek turesi pasidalinti :P