pirmadienis, lapkričio 20, 2006

savaitgalis

jaučiuosi morališkai apvalgyta :/ nuo šeštadienio vakaro iki sekmadienio vakara prabuvau pas Lena su Dalguninu. Kai kompanijoje keletas Sashkų, tai identas tampa pavardė. Mano džiaugsmui važiavau kartu su kita porele, kuriuos abu labai myliu - Lidka ir Javoru (jis irgi Sashka beje). Galiu pasidžiaugti tik puikiu maistu abi dienas. Valgėme nuostabiai skanias yvairių rūšių salotas ir mišraines. Gėrėme gera konjaką ir vyną :) ginčijomės iki užkimimo religijos ir politikos klausimais (sunkiai būtų rasti beviltiškesnes temas) ir kartais atstatydavome jėgas mari&chuan pagalba. O ant dušios kaip pakakota visdėlto... šeštadienį vakare Dalguninas mane išvedė iš kantrybės ir pusiausyros taip kad apšaukiau jį idiotu ir debilu. Man labai dėl to nemalonu, nes darau tai gan retai ir niekada taip nesielgiu su draugais. Šiaip tai bendrauju su juo tik dėl to kad jis Lenos sugyventinis. Vaikinas kuris mokykloje kasdiena gaudavo nuo betko "į galvą" nes tokius paprastai vadina duxais . tikiu kad jis gal net buvo klasės pirmūnas. Kažkodėl įsivaizduoja kad visada kalba nenuginčijamą tiesą ir kai man pradėjo aiškinti, kad DVD kompaktą prieš žiūrint per kompą reikia atkoduoti su specialia programa, kuri leidžia žiūrėti rusiškus dvd Anglijoje.... aš bučiau nusijuokusi iš tokios nesąmonės, bet tai kaip jis tai aiškina.. ir dar išsitraukęs savo laptopą bando man kažką yrodyti ir visalaiką dvasinio mokytojo intonacija... paskui jį laptopą išsitraukė Lena... ir tai atrodė dar komiškiau :) Beje, Lenos prašymu, aš atvažiavau su savo Sony Vaio, kuris bent penkis kartus naujesnis ir nesulyginamai geresnis už Lenos kompą kuris išvis atrod karališkai prieš senos kartos Dalgunino dėžutę. Man kažkodėl atrodė, kad abiem truputi pavydas dėl to ... nesupratau kodėl jie išsitraukė sao dėtes, bet tas DVD negrojo ir ant jų nežiūrint bandymo paveiktį jį dekodavimo programa, leidžiančia žiūrėti rusijoje pagamintus dvd Londone :)) mano idėja dėl compakto kokybės buvo išjuokta nes tipo Goblinas negali leisti blogos kokybės produkcijos. Dar viena nesąmonė.. na bet iš tokių šudeliukų gimė didelis ginčas. Kurio priežastys man atrodo visai ne tame. Dalgunimas įtariu kad slaptai (ir nelabai slaptai) man simpatizuoja, ko aš visai nenoriu. Šiaip nevirškinu tokių tipų. Lida su Javoru irgi labai jo nemėgsta , bet mes esame priversti su juo bendrauti, nes jis mūsų draugės tarsi ir vyras... (tylos minutė pagerbiant Lenos altruizmą, kuris šiaip nėra jai būdingas).


Daugiau neikur savo laptopo nesivežiosiu, tik į Lietuvą. Labai nemalonu tai, kad net šį rytą pabudus, kartėlis dėl savaitgalio pasilikęs. man atrodo Lenka irgi buvo nepatenkinta mano nepagarbiu elgesiu su jos išrinktuoju, kas beje mane nelabai jaudina, nes jei rinktis bendrauti su jais abiem ar visai nebendrauti aš pasirinkčiau antrąjį variantą. Nesuprantu, kaip jie įžvelgia neregėtai didelį intelektą jame, tačiau visi pripažysta, kad intelektas nepanaudojamas :)) aš manau kad dėl to, kad intelektas išpūstas kaip pamelos anderson papai ir netinkamas naudojumui :) išrikro tai jis prisikaitęs tarptautinių žodžių ir kai kuriuos moka panaudoti reikiamoje vietoje... bet tik aki kuriuos.

Atsiprašau už tokį išsiliejimą :) bet man pasidarė šiek tiek mažiau šleikštulio nuo jo...


2 komentarai:

Linas J rašė...

Man paprastai netenka bendrauti su žmonėm, kurie man nervina. :P Praktiškai Airijoj per paskutinius metus teko su 2 tokiais bendrauti.

welwet rašė...

linai jis nenervina ir netik mane :) is tikro tas zmogus neturi savo draugu ir bendrauja su Lenos draugais. O visi jis kencia nes jis Lenos tarsi vyras... brrr