antradienis, gruodžio 12, 2006

pamečiau vieną vnt. post'o :))


vakar pradėjau blog'inti ir persikrovė kompas :/ kažko jis padla pradėjo be perspejimo persikkrovinėti jau kelinta savaitė. Virusų kol kas nerasta. Ką aš žinau? kai kas pasakytų kad jam pms :))
vat. Apie egzą:
mano indusė, su kurią turėjau poroje laikyti - neatvažiavo. Atėjo mano talismanas - somalietė Maymuna :) ji labai labai nuostabus žmgelis :) ją ir dar Pavhitra (indė iš Shri Lanka, saulios - vasario mėn. turės antrą vaikiuką ir dabar laksto isipūtus kaip balionas) mėgstu iš visų labiausiai grupėje. Maymuną aš prisiminiau kai važiavau į koledžą - pagalvojau kad neikada nemačiau jos susinervinusios, visada taip atsipalaidavusiai į viską žiūri ir šypsosi arba labai juokingai tyliai kikiana :) Ji musulmonė, vaikšto su skara visada ir turi 4 vaikus :) tai kažkaip labai motiniškas žvilgsnis į visus pas j1 susiformavo. Va turi ji ir bėdą - kelių sanarių osteororozė, jei teisingai parašiau. Ji specialiai atvažiavo anksčiau - pasakė kad nujautė, kad Asatina neateis ir norėjo su manim kartu laikyti :) taip ir yvyko :) jai tik nelabai dėl to gerai išties - mano anglų daug geresnė už jos ir išvis - buvo neteisinga mane palikti II levely... na bet ką padarysi. Egzanimavo dvi dėstytojos iš Cambridge univerkės. Tikiuosi kad Maymuna išlaikė taip pat... na žodžiu - sausio 13 d. atgal į mokslą. Galų gale mokinsimės gramatika. Čia jau aš gryžtu į III levelį (jei amno dėstytuvei vėl neužšizuos).
Apie dietas:

Pas vienus klientus ant sienos radau įrėminta Dr Akinson dietą :)
40 cigarečių, 2 buteliai Chardonnay ir 6 pintos alaus ! beje - jokio maisto :) bandžiau isivaizduoti kiek dienu man reikėtų kad tą dietos vieną dieną sudoročiau... :)) po tokios dietos mane ilgokai gaivintu manau :))
atsiprašau už prastą kokybę nuotraukos ;)

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

wha bet tavo ir anglu nekoke tu blondine stopudova eik prasiskalauk savo durne ce nesamoniu nerashius prieglushe jabana snukis visas kaip po atominio karo subombarduotas bet tu ir baisi suka

welwet rašė...

į savo lietuvių pasižiūrėtum :))

Anonimiškas rašė...

wlevetini gaidy grauzk desra duxas

welwet rašė...

labas rytas :)) tu ziuriu isirašei į nuolatinius skaitytojus :) gaila tik kad protiškai atsilikęs nes aš pratusi bendrauti su bent jau originaliai asmenim (atsiptašau kad nedrystu anonimo pavadinti zmogum nes įtariu kad čia bezdžionė)

Anonimiškas rašė...

eik nx urode gidk savo snuki nes baisi net i burna neduoceu jau ble urode eina nx vaikshiojantis sudas