penktadienis, gruodžio 08, 2006

prasidėjo kaledos... ir!

šiandien gavau dovanų :)) na pasiėmiau tą klientės dovaną, kurią ji paliko pas consjerge - £25 "Boot's" gift card :) visai neprieštaraučiau jei visi klientai būtų tokie mieli :)) dar atejo siuntinukas iš kažkokio knygų klubo - memberio registracija, gražus leidinys su puikios kokybes nuotraukomis apie viduramžių Anglijos istoriją ir 4 vaučeriai po £5 knygoms ir "Mars duo" šokoladukas nuo namo šeimininko. Dar - skambino Lena - kaip niekur nieko paplepėjome kokį pusvalandį.... Aš juk nekovoju :) atidarė naują squata - netoli savo buvosio buto.

Ak taip... šią savaitė įgyjau vieną naują klientą :) ieno F1 lenktynininko (rašiau apie jį pradžioje kažkada :) menedžerį :) ak tas žvaigždžių spindesys... :)) dar labai įdomu buvo kaip sureagavo kiti mano klientai į laiškelį kurį jiems palikau :) aš apie ta baisią nevalą juodaodę... Praeitą savaitę ji man paliko laiškelį, kuris prasidėjo : Polish, ... toliau iškart vardinami punktai ką aš turėčiau nudirbti :) aš jai atrašiau ir p.s. parašiau - I'm not a Polish... ir žinoma pasirašiau vardu :) nelabai įsivaizduoju, kad britas ar amerikietis galėtų taip. Aš vos nesusilaikiau jai neparašius kreipinio - Black, ir niekas negalėtų prisikabinti jei ji pasijaustų panepamaloninta - Black jos vyro pavardė :) bet labai gražiai susilaikiau . Na jos vyras bandė aiškintis, kad aš netaip supratau. Įdomu kaip dar galima būtų suprasti :) va tokių visokių aš jų turiu :)

Ryt egzaminas :) jaučiuosi pofik, svarbiausia kad nesinervinčiau egzo metu, bet žinau kad viskas bus gerai.. Apie "chiudo" dietą, kurią užtikau - parašysiu kitą kartą :)P

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

no shit and good luck anyway

welwet rašė...

tnxs :)