šeštadienis, gruodžio 30, 2006

tarp vilniaus ir kauno bokštų

na štai aš nuo sekmadienio vakaro ant marijos žemės :) truputi tingiu rašyti ir laiko kažkaip tam nelabai yra... :) reikia pasakyti kad po dviejų o tiksliau trijų metų pertraukos (mano buvimas prieš du metus beveik nesiskaito) Lietua - tiksliau Kaunas ir Vilnius atrodo gerokia pagražėję. Labai diugu, kad lietuviai gimtojoje žemėje atrodo kur kas gražiau nei londone ir gerai pagalvojus tai nestebina :) atvirai pasakius tai nieko gero į ta londoną iš lietuvos beveik ir neatvažiavo jeiką...

Vakar antrą kartą buau b.o., labai smagu buvo pamatyti Vaidą ir dar keletą senokai matytų žmogučių. Kažkas viršuje grojo gražų dramą kurio aš deja nelabai turėjau galimybės pasiklausyti, nors tikrai norėjau :) visdėlto pavargau truputį :) nuo visokių šventimų, lakstymų ir girtuokliavimų :) reikia truputį pasėdėti ramei... :)

nežiūrint visokių gazdinimų ir pavaitojimų kuriuos girdėjau, mano mielasis baras boškė t.y. B.O. arba bliuoranžas atrodo visai neblogai (išskyrus antrą aukštą). Ir net naujasis barmenas, apie kurį baisiai smerkenčiai atsiliepiau pradžioje pasirodė cool ir aš vakar jo atsipprašiau kad buvau neteisi blogai apie jį galvodama :) na jis man pasirodė kaip triušis iš vinipooxo su nukirptom ausim... malačius šiaip vaikinux :))

ak dar ką labai parekomenduočiau - žirėjau Snobo kiną - filmuką apie savanorį sutikusį VISĄ mėnesį maitintis McDonalds brudeliu... (Super Size Me )rezultatas kaip ir reikėjo tiktis liūdnas :) jis priaugo 12 kg svorio, kepenų būklė patapo kritine ir jau po savaitės tokios dietos jis pasijuto nekaip :) tuo pačiu parodė keletą USA mokyklų valgyklų, kuriose šiaip valgo kiauliašikniai mokinukai. Paskaičiuota kad vien tokioje mokyklos valgykloje vieno vaiko per savaitę suvalgytus angliavandenius pavertus cukrumi, jo būtų du kilogramiukai. Todėl ir laksto vaikai nedidelio drambliuko figuromis... :)

Filmas man vertingas buvo tuo, kad dabar nustosiu valgyti vienintelį ką pirkdavau iš McDonaldo - milkšeiką... pasirodo jis š kažkokių brudelių pagamintas taip pat :/ geriau valgysiu liadus :)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

zdv urode su ishtashkytu shudais veidu del mc ne naujiena gaidiena tu ble jeu senei rode ta filma ir visi kalbejo ta tema del bo vapshe isgsiplauk savo durna galva ryza tai aishku kaunas tai ne londonas daune tu ble gyvenimo shiukshle