antradienis, gruodžio 19, 2006

aš vėl čia :)

tax.. beveik savaitę nebuvo laiko arba įkvėpimo rašalioti :) o buvo gan įdomi ir labai labai užimta savatė :) pasigirsiu praeitą trečiadienį dirbau pas tą patį F-1 showmen'ą (o gal reikia sakyti - sportininką?:))) Jenson Button . "Žvaigždelė" ilgokai maskatavosi aplink trukdydamas darbo procesą ir truputį nervino, bet šiaip labai mielas vaikinas. Jis nėra mano klientas ir mane ir dvi lenkes tiesiog pasiuntė sutvarkyti jo naujos xatos, nes mūsų darbuotoja, kuri tvarko jo namus nespėja visko sutvarkyti taip greitai kaip norėtusi jiems. Mačiau ir busimą Jensonienę Buttonienę :)) labai daili mergina :) vestuvės turėtų būti visai netrukus - tad manau spauda supažindins ir su naują F-1 blondine:) Beje Jenson'o vadybininkas - mano klientas, į kurio namus eisiu ryt (visada trečiadienias jau kokios trys savaitės). jo paties neteko matyti, bet jo ūkvedis Dave labai juokingas ir energingas tipelis :) Kai atėjome pirmą kartą į šiuos namus, mano shefė Melanie man viską parodė kas kur ir pasakė: "Jei pamatysi toki stamboką yruką su didelie mėlynę paaky tai žinok čia Dave, assistentas. Jis savaitgalį buvo labai girtas ir nugriuvo." Buvo truputi neįprasta girdėti tokį pristatymą, bet man patinka britų supratingumas. Visdėlto ta tauta man patinka islabiau, nes atrandu vis naujų bruožų kurie mane žavi (nedėliosiu kablelių nes tingiu).

Savaitgalį buvau Sauliaus gimkėje. Ir vėl buvo smgus vakarėlis. Ypatingai smagus, nes labai pašėlusiai šokau ;) pavadinčiau pogo/baletas ir tango/rockenroll :)) labai susišokom su veikėju vardu Andrius ir buvo tikrai linksma mums ir įdomu kitiems:)) kažkodėl kai mes šokdavome, visi stovėdavo ratu ir žiūrėdavo kaip kokį teliką :) net negerdavo. Maždaug pirmą valandą baisiai užsimaniau namo ir išblūdinau, tad trečią val. jau buvau namie :)

Šeštadienį darkartą eilinį mano puikioji draugė Lena, kurios kiaulystės per Sergejaus gimkę aš net nespėjau pamiršti, "pakriuksėjo" dar kartelį. Manau kad man jau pakanka šitos draugystės ir pasistengsiu išlaikyti distanciją kuo ilgesnę. Su mieląją Lienochka mes susiskambinome vidurdienį, ir kaip vakar buvome planavusios - susitarėme kada tiksliai ir kurioje vietoje susitinkame. Prieš Sauliaus gimke norėjome pasibastyti po Kamdeną ir pafotkinti miestą. Ak dar ji pasakė kad paskambins man antrą val. (susitikti turėjome trečią) nepaskambino. Kažkaip nesureikšminau to ir trečią val paskambinau pati. Ir išgirdau: "aš neatvažiuosiu nes su Sashka kepame blynus pas Saulius vežtis. Aš pamiršau kad su tavim tariausi" :))) kolkai paskambinti ji irgi pamiršo - šiandien netyčia susitikau jį. Smagu visdėlto mieste, kuriame gyvena virš septynių melejonų žmonių, visai ne savo rajone 0 kažkur centre, susitikti pažystamų nesitarius. Kolka taip per du metus susitikau antra kartą.


PO darbo kasvakarą blaškausi ieškodama dovanėlių. Bijau kad mano visas bagažas jos ir bus - nes rūbai nebetilps :)) aš čia rimtai...

einu miegot ar kąąą... kiek čia iki tos Kalėdinės Lietuvos beliko? :)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Hmm,

ne tokia ir zhavinga ta kaledine lietuva ;)

ish viso, mane nervuoja kaledos :(

welwet rašė...

blin as toj kai pradesiu vardintu kas mane nervuoja tai manes nepraleis per jokia siena :))