antradienis, sausio 09, 2007

energijos protrūkis ;)

tai vat... paskutinė najiena - galų galia prisijungiau prie tiscali :) jau du menesius bandžiau tai padaryti ir galų gale trukus kantrybei canselinau DD ir pasirodo.... :) viskas prasidėjo nuo to, kad supykusi ant internet provaiderio bulldog už tai kad taip reikėjo, susirinkau narsos ir nuvalinau atgal į BT prieglobstį... paskui susiradau kita provaiderį - Tiscali (katik jį man labai supeikė bet ne jo reikalas :)P). Reilaipasisuko taip, kad nuo sugryžimo į BT man neikas negalėjo prisiskambinti. Kai skambindavau jiems tai laikinai man padarydavo diversa į mobilke, bet tik laikinai... Ir po naujų grįžus į Londoną aš labai ryžtingai paskambinau ir pasakiau kad dabar jau viskas dabar jau kalbesiu su manageriu... ir tik su juo ir labai keiksiuos ir skusiu visus lopus ir lopetas kurie per pusmeti nesugeba man padaryti normalios telefono linijos. Grrrrrr.... kažkaip suveikė (įsikirtau - visada reikia reikalauti viršininko kontakto). Pirmadienį inžinieriaus kuris turėjo pažiūrėti mano papuvusią liniją nesulaukiau (įspėjau kad busiu tik anksti ryte) bet jis sugebėjo prasibrauti į namą (kaimynų dėka) r sutikrinti laidus iki mano kambario... tik man paskambino ir pasiklausė kuris mano kambarys :) vakare gryžus bullgogdsl nebeveikė, bet trunpai pasijungdavo tiscali ir išmesdavo laiškelį - gėda pelėda - nutraukei DD daba nepasijungsi kol nepasitaisysi :)

teko taisytis...

Iš tikro - padla Buldogas viskuo kaltas ;) jis pasiliko gabaliuką telefono linijos dėl tos nesamonės man niekas negalėjo prisikambinti pusę metų ir Tiscalį jis taip pat blokavo... kažkokia visai idiotiškumo riba pasiekusi kompanija :) mnu pofik... svarbiauisa kad dabar telefonas naminis veikia normaliai, tiscali pasijungtas taip pat...

UžVakar pasivarginau nueiti į Virgin megastore pasiidairyti ką galima už ta gift card (30 pundų) ivaldyti.. juk nepradėsiu pirkti dc ar kokiš filmų... internete juk visko ir taip yra :)
tax... logiškai pagalvojus įsirinkau ausines ir damkėjusi vieną svarą apturėjau Dramenbeiso klasikos cd komplektą... viso šešiš... :) negaliu skūstis ;) dar truputis nuotraukų... na kai keltu plaukiau piar Lamanšą :)



Komentarų nėra: