šeštadienis, sausio 06, 2007

kelionė

labas rytas mano Londone! vakar važiuodama autobusu link Victoria stoties žiūrėjau į fantastiškai iliuminuotą Temzės pakrantę dar kartą - na kaip visada - pagalvojau - jis nuostabus ir pasakiškas :)
kelionė nebuvo labai nemaloni nors ilgokai uztruko. Išiūrėjome visus dvd kurie buvo ir pabaigoje ukrovė Žilino Žvagulio jubiliejinį koncertą. Gaila nebuo su kuo pasijuokti :) šalia sedėjusi pagyvenusi moteriškė akivaizdžiai priklause Žvagulių ir Kučinskų gerbėjų kategorijai.. tačiau pamačius Ariną tame koncerte nesusilaikiau ir pusbalsiu nealingai pasakiau: o siaubia... daugiau nekomentuosiu. Nenoriu patikėti kad ji pretenduoja į 'geriausios puko dainos' žvaigždes...

Prancūzai išvažiuojat iš jų zonos mano pasą patikrino kruopsčiai ir kruopšteliausiai o britai net su padidinamuoju stiklu apžiūrėjo :) tyliai kikianau sau ir gavus pasą atgal nužygiavau su daiktais (visiems liepė pasiilti visa bagažą su savim) link kitų tautiečių. ten sužinojau, kad einančius pro šalį stebejo muilitinkų komanda (aš galvojau vyrukai šiaip neturi ką veikti ir spangalina) ir savo nuožiūra atsirinkinėja nuodugnesniam apkratymui :) o aš juk savo automato šovinių diržą turėjau :)) man tik labai maloniai nusišypsojo - gal todėl kad aš tą diržą užsidėjusi jaučiausi kaip komedijoje ginlų kontrabandistė ir man labai juokinga tai buvo :) na dabar žinau kad tai galima daryti iš tikro :)) na tokį smulkutį ... :)) labiausiai bijojau kad mergaitė, kurį vienintelė matė kaip aš atobuse segiausi tuos šovinius, nesugalvotų leptelėti muitinėje :D Mulatė mergaičiukė, labai simpatiškas ir mielas kokių 5 metukų vaikas - mama lietuvė o tėtis švelniai sakant negras :) puikiai kalbanti ir lietuviškai ir angliškai man vis primindavo kad mano sesė vokietijoje taip ir neišmokė Lejos lietuviškai ... Aišku smagu butų aiškinti muitininkams kad tai tik suvenyras - šoviniai tušti juk :)

Viskas baigėsi laimingai :) ir kažkodėl abai laimingai jaučiuosi ir toliau... tarsi bučiau...




Komentarų nėra: