sekmadienis, birželio 11, 2006

as nugalėjau mobilką ir USB (ir iškėliau kojas į viešumą)

man visdėlto pavyko pavyko pavyko!! kelios dienos negalėjau iš mobilkos nuotraukų pasiimti. kompas persikraudavo vos įlysdavau. Ėmiausi viską perinstaliuoti ir tada nusistebėjau dar labiau - kaip as sugebėdavau isvis jas anksčikau pasiimti nes pasirodė kad softas nebuvo instaliuotas. CD instaliacinis lievakas - nors buvo kartu su mobilka. heh... susinstaliavau ir niekas nepersikrovė. Todėl gali pademonstruoti tas basutes, kurias man išgyrė :)P shiandien visai niekur nėjau. Gal ir gaila truputį - oras puikus. Mėgstu kai karšta. Užtat prisisiunčiau ryto atradimo AFI du ar tris albumus, pora Coldplay albumu, vieną Joe Satriani albumėlį ir dar "palaidų" dainų daug. Kelios pasitaikė labai originalios - pvz. moby (man panašiau i Merlin Menson) perdainuotą U2 "sunday bloody sunday" - beje man labai patiko, ir tarsi Enigmos taip pat perdirbtą jų One. Labai gražiai. todel jaučiuosi praturtėjusi. Muzika man vienas svarbesnių dalykų gyvenime. labiausiai svarbesnių...
labanaktis
*

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jei nepaslaptis kokia interneto kainas pas jumis ten ir greiciai

welwet rašė...

mmm kaangi internetas man taip pat labai svarbus kaip ir komputeris tai as moku brangiai - £40 per menesi (tai kartu su telefono linijos renta) ir greitis turetu buti 8 mbps, realiai daugiausia buna - 6.6 mbps, tachiau ytariu kad tai mano modemo problema. shiaip as jo softa nulauziau is kitos programos instalo ir jis man daro visokius fokusus :) reikia bevielio bevielio bevielio :)))