antradienis, birželio 13, 2006

be antraštės

vakar persidirbau taip, kad pradėjo skaudėti galvą. buvo truputi komedija, dirbau kažkokios damočkos ir Trinidad Tabago namuose. Nuostabi vieta... turbut pati nuostabaiusia Londone. North Greenwich - už 10 nuo namo - Temzė, su jachtu prieplaukomis, iš kitos pusės - kanalas su žydinčiomis baltomis ir geltonimis vandens lelijomis, dar iš kitos pusės - parkas apsodintas medžiais. Turint mintyse, kad tai beveik 2 zona Londone (riba - 2/3) - o gyveni kaip kurorte - pavydas ima. Kainos butų irgi galima įsivaizduoti, na bet geriau nereikia. Dabačka pasirodė priekabi, bet man atrodė kad ji truputi tikrina mano reakcijas - ar aš neišsipusiausvirinsiu. Buvau labai pavargus todėl mane iš visko ėmė juokas. Ypač, kai sugedo jos dulkių siurblys, panašus į kosminį ginklą. Ji bandė ji sureguliuoti, paskui atidarė taip, kad visos dulkės kamuoliais išvirto ant katik išsiurbeliuotų svetainės grindų... Negi imsi ir nusuksi jai galvą? Bet juoktis tai pradėjau nuoirdžiai - situacija kaip iš holivudinės komedijos, nepasižyminčios išradingumu. Tačiau ko tik tuose filmuose neprisigalvoja, o mes sakome - taip nebūna. BŪNA visaip. Na žodžiu viskas baigėsi laimingai.
o gal aš pati iš komedijos? aš senaii jau turiu idėja važiuoti į Holiwooda kurti scenarijų. O gal būtų galima tai daryti online? :))) net išsigalvoti nieko nereikėtų. labai dažnai tenka magalvoti: tai geriau nei filme.
:))

Komentarų nėra: