sekmadienis, birželio 11, 2006

mano gotic

labai džiaugiuosi - į rytą atradau vieną nuostabaiusių man grupių - AFI. Ji jau tvirtai stovi mano mylimiausios muzikos avangarde, visą ryta siuntinėjausi per asiliuka įvairiausias AFI dainas, a proga prisiminiau ir kai kuriuos nepelnytai pamirštus savo idolus.. AFI man atrodo kaip moderni The Cure. Visada buvau didelė kiuruų gerbėja, tik kažkodėl senokai jų neisklausiau. tad šį rytą ištaisiau šią klaikią klaidą. Dabar klausau Letter to Elise o po to bus Burn... man tai mažiausiai - nuostabu :) o paskui pažiūrėsiu ką naujo atsisiunčiau ir pasižiūrėsiu dar..... :)))P šturiu garsios muzikos rytą. Naktį miegojau tris valandas. Grįžau maždaug 3 val. iš tuso, kuriame taip ir nepabuvau. bet tik džiaugiuosi kad nepabuvau. psy transas - labai nevykęs elektroninis triukšmas man atrodo ir dar kai organizuoja lietuviai... na kodėl jie niekada negali kažko padaryti normaliai? bet man buvo lengva apsisukti ir pasakius aš einu namo dingti nakties tamsoje. pasivaiskšiojau Camdeno pakampėmis naktį... ka-kokie girti lenkai, kurie mane labai mandagiai praleido kei juos lenkiau - ėjo iš paskos ir rėkė: kurva fakof :)))) jau tyčia labai grakščiai ir pasimaivydama. bet jei būtų mane dasiviję... nemeluoju - bučiau mažiausiai ką padarius - iškabinus akis.
Noriu vyno...
:)
tiksliau jausti jo sausą skonį gomuryje... aš esu vyno vampyrė, tokia mano šios dienos gotika...

Komentarų nėra: