šeštadienis, birželio 10, 2006

labas rytas štai ir aš!

aš vėl dainuosiu jums kaip vakar: šaLALALALA! :))) nuostabus rytas, ne=i8rint eilini kart1 nepavykusio bandymo atsikratyti virusu kuris vadinamas naujausia dr web versija, kad negaliu persikelti nuotraukos is telefono i kompa nes mano Vajus kaskartą persikrauna, ir išvis ka aš žinau. Įtariu dėl visko kalta saulė, nes ji šį rytą įpatingai daug šviečia o ma tai labai patinka :) jei bučiau katinas dabar gulečiau kur nors ant stogo ir tyliai ir išdidžiai murkčiau MUR. :))

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

mano katinas kaip tik taip dabar ir murkia guledamas pries saulute kuri jau spejo po pietu pasislepti ir vel eilini syki kazkas musiau is politiku uztrauke debesi :]

welwet rašė...

musiau? :)) gal tas kurys sake kad "tiesa yra musyse" :)))

Anonimiškas rašė...

ne musiau tai "galbut" :] cia viena pazystama is kaimo kartodavo sita priezodi jis man patiko tai ir peremiau