penktadienis, birželio 09, 2006

einu bishki pirkti spurgų

na štai ir penktadienis ;) jaučiuosi visai puikiai visąrytą bekankindama eBay - sumąstėme savo elektoninį ir ne tik biznį pradėti. Na aš žinoma prisobačinau Deborah, jinai turi tų sąvybių, kurių deja neturiu genealioji aš. norit pažiūrėti kokius gintarus dėlioju? aš labai megstu gintarą, jis pats šilčiausias akmuo, saugo savo šeinininką nuo negalavimų ir net pats gali susirgti kartu. Mano Lince Meno dirbinių galeriją juk atidarė ir ten bus labai daug dirbbinių iš gintaro, o aš bandysiu jį diegti Londone ir internete. :)) Nežinia kaip mano eBay triūsą įvertins iš interviu grįžusi Deborah - reikia slysti į parduotuvę kol dar negryžo :)) ryte žiūrėjau filmą apie Majų civilizaciją. Jie pasirodo visai nevertino metalo - aukso taip pat. Bet tai nepadarė jų taikesniais. Karui - NE!!! :))
beje, man paskambino mano mieloji darbdavė Melanie, labai išgyrė ir pasakė kad mūsų garbą antradienį įvertino - puikiai. Žodžiu, pirmadienį varau į veiną grąžų rajoną vėl dirbti. Oh kaip man reikia nuo dušios padirbti ir labai labai daug padirbti nes jei amnote, kad bandutės auga ant medžių ir pinigėliai atsianda patys savaimę, tai siūlau pabūti be darbo Londone kelis mėnesius ir šią nuomone pakeisti. Pakeisite labai daug nuomonių apie labai daug ką. Bučiuoju ir einu pirkti spurgų :)P

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

o patikek kaip reikia padirbeti sitam banau kraste vadinamam lietuvoj, kad kazko pasiektum ir gautum niekingus 250lt per menesi tai pakolkas tautieciams ir atrodo uzsienis kaip aukso kalnai, mano nuomone visvien cia gaunama daugiau negu analogiska darba dirbant lietuvoje. taigi dar po keleriu metu lietuva bus irasyta i raudonaja knyga kaip nykstanti sali (ne tauta, bet salis)