ketvirtadienis, birželio 08, 2006

noškė 6280

vakar įvaldžiau naują telefoną. noškę 6280. man žiauriai nepatinka visi nauji modeliai. nėra nei vieno, kuris patiktu, tačiau naujoji noškutė jau darosi miela. dar nesugalvojau jai vardo... tik įtariu kad as ją fotiku vadinsiu:)) tai dydysis privalumas - 2mp camera.... :) dar yra radijas ir audioplayeris kas taip pat nepatrukdys...
Buvo labai juokinga, kad atlėkusi namo su pasiryžimu "viską pasižiūrėti ir išbandyti", nemokėjau atidaryti dangtelio, kad galėčiau įdėti SIM kortelę.... :) bandžiau visaip - nei iš vietos.. klausiau draugų bičiulių mylimųjų ir nifiga :) tada aš gudriai nusėlinau į kitą gatvės pusę, į mobilkų pardutuvę ir pasakiau tyliai: "hielp" :))) taip mane išgelbėjo vienas juodaodis ir musulmonas ortodoksinės pakraipos. Ačiu jų dievams ir valdovui Nokia.
truputėli ima siutas, kad iš naujosios darbdavės - jokių žinių, bet gal dar pakentėsiu, o jei ji šiandien man neparašys ir nepaskambins - parašysiu jai pati. Užtat saulė atrodo šiandien bus kaip reikiant ir tai labai mane džiugina. Aš ne tik žioplas bet ir saulinis sutvėrimas. Heh... katik Bučka parašė, kad Iloncė sūnų pagimdė Kostiai :) pamenu,kad šių dviejų poukštelių romanas užsimezgė per Varnių biuzą. Buvau labai nustebusi ir galvojau kad tai baika... baikos vardas - Jokubas. Nesuprantu kam vaikams duoda tokius gremėzdiškus vardus. aš buvau sugalvojus, kad jei turėsiu dukrytę pavadinsiu ją Lyja. bet negalima sakyti savo idėjų kitiems. Vieno mano pažystamo brolio dukrai jau atiduotas mano sugalvotas vardas manęs neatsiklausius. Nuhakino tiesiog. Buvau labai pasipiktinusi. Bet visų įdomiausia, kad mano sesė savo dukrai davė vardą - Lea. Skamba beveik taip pat. sesuo jau seniai gyvena Vokietijoje, matomės retai ir dar rečiau kalbamės "nuo dušios". Praktiškai tik tada, kai jai kas nors negerai ir jai reikia paguodos. Tada aš bunu klausytoja ir guodėja. sakyčiau gan efektinga guodėja. Nors figa sulauksi kad aš pradėčiau siusiuoti kartu su ja.. Dažniausiai pasakau kad jinai daro nesąmones ir pati kalta kad taip vyksta. Tik gražiaisniais žodžiais, nes tokiose situacijose moterys juk visiškos mimozos pasidaro. ir kai turiu progą paaiškinti sesutei gyvenimą, labiau jį aiškinu sau iš tikro... nes ašguodžiuosi ypatingai retai ir man paaiškinti gyvenimą labiausiai galiu aš pati... Aš tik norėjau pasakyti, kad nebuvau sakius sesei apie vardą Lyja. O jinai pavadino dukrytę beveik taip pat. Tiksliau - Lea Katarina Marija. Vistiek vadiname Leika..... :)))
Vardai gal įdomis dalykas. Aš pavyzdžiui turiu du originalius vardus, kurių beveik nepasitaiko daugiau, Snaigė Elana :) snaigių biški yra, tačiau jos dažnai pasirodo iš tikro snieguolės, sniegės arba sniežanos :) o vat elana - dar neteko pamatyti daugiau, tik ant muilo etiketės. Man vaikystėje buvo labai skaudu, kad tėvai persigalvojo ir kažkodėl nedavė man vardo Daina, nors dar prieš gimimą man jis buvo išrinktas ir kol nenuėjo registrinti - name vadinos Daina. O vat kai išėjo.. snigti pradėjo, didelėm lėtom snaigėm... klausimas iš kur elaną išpešė? mama sakė kad tokia dainininkė buvo... Dabar man jau visai gražu ir snaigė ir elana, bet vaikystėje - miriau kai reikėdavo savo vardą pasakyti. štai kaip pasikeitė skonis ;))) beje... mamos brolis stojo į giminės kovą - jis susigalvojo, kad aš turiu gauti vardą - Vandenė. mama pasakė kad Vanda aš nebusiu... Bet paskui, kai aš vaidinau spektaklyje Vandenyną - ji pasakė, kad Vandenė gal būtų buvęs visai tinkamas man vardas (juokingiausia kad apie vaidinimą spektaklyje aš jai nieko nesakiau). bučiau buvus žvytė Vanda... :))))
na gerai, su gimimo diena Linai :)*

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

kazkaip keistai butu vaika vadint vardu nuo muilo etiketes :] as jau nekalbu kad lietuviai isradingi buna kaip reikalas ir sunias pavadina Petru arba dar kokiu Mindaugu. Aisq niekad neteko girdeti apie zmogena pavadinta Sariku ar Barbosu. Nors gerai akd praejo tos mados kai prie seno rezimo vardus galvodavo kad paslovionti tautu teva ar kokia motina,pvz pervomajskaja (suprask gudras budamas kad cia geguzes pirmoji), stalypin( suprask dar gudresnis budamas kad cia stalinas ir leninas. Na ir pan kuriozu galima aptikti postsovietinese salyse.
Del geru tlf tai iki siol per rankas seimoj eina Nokia 5110, nemirtingas dalykelis, aisq naujoves gerai bet su jomis alaus bonkos neatidarysi ir nelabai apsiginsi prie tokios kriminogenines situacijos lietuvoj :]

welwet rašė...

juozuk :))) na patikek, su dauguma naujausiu mobilku modeliu galima apsiginti kriminogenineje situacijoje jei telefono nespejo atimti uzpuolikas. Ir mano noškė niapati mažiausia beje... bet jinai man juk fotikas vat :) man jo labai reikėjo.. nors kaip priklauso pagal kiaulysčiū dėsnius, kai turi fotiką tos nuostabios galimybės nufotkinti kažką labai įdomaus labai sumažėja... :) mane Elana pavadino ne muilo garbei o dainininkės ot :)P

Anonimiškas rašė...

na as netaikiau muilo pavadinom konkreciai tau :] as turejau omeny, kad kartais ir muilus pavadina nelabai muiliskais vardais, tai ypac buvo aktualu velgi prie seno rezimo, daba kazkaip lygtais modernejam ir muilus pradedam vartoti su muiliskais pavadinimasi (safeguard ir pan).
na dle telefonu tai anksciau jie kazkaip atsparesni budavo. o del kameros tai 2mp nelabai jau ir daug, panasi situacija ir pas manes buvo nusipirkau tlf su fotiku ir neber ka fotografuot :]

welwet rašė...

2 mp kaip telefonui ne taip jau ir mazai.... nors kokybe aishku vistiek telefonime :) na dziaugemes nors tiek. Vistiek rasiu ka fotkinti jei nerasiu - bent muzikos per plejeri pasiklausysiu....
:)