trečiadienis, birželio 07, 2006

gėda už tautiečius

... tax. šiandien nedirbu (labai blogai), saulė kažkodėl pridususi kažkokia ir pasideginti jaučiu taip pat neišeis :/ o geriausia tai buvo vakar :) aš jei pastebėjoje,vakar užsiminiau apie tautieti girtu miegu rymantį mūsų mano gerden'e? Ir atsitik tu man taip, kad po kieklaiko atsibeldė namo šeinininkas. Šiaip labai teisingas babajus. Muchamedas. Kogero, pats teisingiausias visame Londone - aš jo name jau du metus gyvenu (bus lygiai du metai birželio 10). Ir atsitik tu man taip - jis beldžiasi į mano duris ir klausia, kas tas girtas vyras, kuris miega prie lauko duru gatvėje? Nežinau. BET JIS JUK LIETUVIS. Tarsi aš bučiau atsakinga už visus Londono lietuvius... Na man beliko tik teisintis, kad su jokiais vyrais negeriau, nieko nežinau ir aš nekalta visai tik truputi. :) Kad jis vakar dieną atėjo pas kaimyną baltarusą ir vat Jurkos ir reikia klausti. Eik sako ir paklausk, nes Jurka beveik nekalba angliškai... Teko eiti ir pranešti, kad mūsų doras namas jo nelaikys ilgiau penktadenio. Paslaptingas lietuvis dingo. Kaimynai sakė jis gulinėjo iš pradžiu sodelyje, paskui iš gatvės pusės prie namo ir pačioje gatvėje. Neįsivaizduoju kokia prasmė taip gerti... iš vis kažkaip šiurpu. Dar sakyčiau kad pasidavę linksmybėms ir crayzui, neapskaičiavo ir persigerė nes labai linksma buvo... bet juk sėdi kažkur užsidare kambary ir "dusina" niūriai kol praranda žmogiškus bruožus ir sukiaulėja. Beje, kažkur skaičau, kad kiaulės kurias prigirdo alkoholiu, elgiasi kaip žmonės :))) teko pabūti vertėja ir blogažinianenšia - Muchamedas pasakė, kad Jurka turi išsikraustyti vėliausiai penktadienį. puiki naujiena jo žmonai, kuri dabar Lietuvoje. Muchemedui gėda prieš kaimynus (visiškai suprantamas dalykas, nes aplink labai tavrkingi kaimynai gyvena), man gėda už tautiečius... ir pikta labai - kuo čia aš dėta :/ aš išvis neprisimenu, kada girtabuvau ;\ tai reikia už kitus gėdintis :)) galprisigerti, kad įsivyrautų pusiausvyra? tada žinočiau, dėl ko gėda...

ah, dar prisiminiau anksčiau matytą kažkokios antialkoholinės propagandos plakatą - lengvai nustebau išradingumu, bet neturėjau galimybės detaliau apžiūrėti nes lėkiau kaip vėjas autobusu. Įžiūrėjau tik kad kažkas susiję su Home Office, ir stambiu planu : £80, jei aš teisingai supratau - išvemti ryžiais su carriu... :) atrodo įspūdingai... :)))

Komentarų nėra: