antradienis, birželio 06, 2006

dar bifki...

aš katik prisiminiau kad svaigdama apie žvaigždinus pamiršau kad labai buitiškai verdu bulves :) lekiau i virtuvę kaip greitoji pagalba kokiatais bet šaunių slovakų būrys mano bulvikes jau buvo išgelbėjes ir pradėjo juoktis mane atlekiančią pamatę... iš kur jie žino kad tai mano bulvės svyla?? :)) užtat pasižiūrėjusi pro langą pamačiau kaip idiliškai ant žolės miega kaimyno bičiulis. Jis vakar užėjo ir jie ryškiai išgerė... nes kaimyno antroji pusė į lietuvėlė išskrido. Ji vienintelė lietuvė mūsų name (aš tai vėjo pamušalas kospolitnas ir dar biliakas beto amno močiutė buvo latvė o prosenelis vokietis :)P na lietuvė aš lietuvė ir man tai visai nieko :)P) o joa vyras - baltarusis. V adraugelis tai lietuvis - labai lietuviškai lužo ant saulutės. gerai kad jinai jau leidžiasi :) išgersiu kavos ir žiūrėsiu filmą. Ar ne perdaug aš čia rašau? laiškus geriau rašyčiau atais visai jau ... kaka aš
------
žiūriu siaubiaką kurį žiūrėdama vakar užmigau :)) na tas pac kur killleris ananasais persirenineja. Dabar buvo super siužetas, kurio negaliu nepapasakoti... tax. Na kaip daugumoje baisiakų, veiksmas vyksta saloje, iš kurios neįmanoma ištrukti. Elektrą killeris užtrumpino ir pradėjo persekioti vieną porelę (veiksma svisiškoje tamsoje).Porelė įlekia į kažkokią patalpą kurios spyna sugadinta ir nato per žaliuzes, kaip artėja kileris. Pana palenda po lova ir pasislepia ten su įjungtu prožektoriumi. vaikinas perstoras kad palystu ten, todėl jis sako kažkokius u-keikimus ir akyse lieknėja. Abu guli po lova labai saugus ir prožektoriais pasišviesdami stebi, kur eina killeris. Aš killerio vietoje tikrai įsižeisčiau už tokį neįvertinimą...visdėlto išjungė prožikus. ir pagavo killeri tipo už kojos su rožiniais pukeliais apklijuotais antrankiais. Tuo metu pasirodė tikras killeris o raktų nuo antrankių nebėra :) tai netikras killeris už tai išvadino antrankių savininke Pikadilio kekše. Pikadilis garsėja paleistuvėmis?? :))
visdėlto filmas priblatnas :))) prikaustytais ankrankiais bandė nukillinti killeri su teniso kamuoliukais smugiuodamas rakete - jis buvo teniso instruktorius. Bet ko kelint smugio gavo is peilio tarp papų ir meiliai atsisveikino su mergina, kurią išvadino pikadilio kekše. Dvasingas storulis, kuris išlindęs is po lovos įgavo apvalias formas atgal, dvasingai palaimino ji Vedų papročių "Namaste".. o tas jam - "da poshiol ty..." :)))) ir numirė..
labiausia filme žavi kad aktorių lupų dažai nenusivalo net po aistringo bučinio, nei po to, kai killeris bando paskandinti ją baseine, kurį kažkodel jie vadina džiakuzi. greičiau akvariume ne baseine :)) ir net nelabai stipriai sušlampa nuo skandinimo.
toliau: killeris juos persekioja džiunglėse, kuriose kažkodėl saulėta diena o ne naktis kaip stovykloje katik buvo ir eina rėkdamas: kur juuuuus? :))

filmas labai beryšio bet fainas :))) nemotyvuota parodija sekseku baisiakų... :) o aš labai žioplas is išsiblaškęs padarėlis.... :/

Komentarų nėra: