antradienis, birželio 06, 2006

vakar pamiršau parašyti juk... ( o honda valdo :)

:) kai rašiau apie nukillintus gerbėjus.. šytągy man vakar skubiai prisireikė nero burning'o. Žiur žiūr - mirce vienas "lemūras" kabalioja. Kompiuteristas programistas. dar grantmeisteris online
geimų ir okultistas magas karatistas. :) paprashiau gal jis turi staigiai man papasuoti nero. O pasirodo, kad Nero Burningas būna komplekte su CD romka (instaliacinis CD prie kompo) ir kitos versijos greičiausiai netinka ir jei įsirašai tai visokias nesąmones daro. Negalėjau nesijuokti. Aš gal ir paskutinis arbatinukas bet tai kažkaip nesiriša su gyvenimu, iš kurio laisvai pumpuoju Nero Burningus ir jie man streikuoja tik todėl, kad aš pasididžiuoju paskaityti manualą :) na man besijuokiant mano dusautojas pareiškė kad aš ji užknisau ir jis daugiau su manim nebedraugauja ir net iš notify listo išbraukė. Pradėjau tikrai juoktis ;)) O vsdėlto, kaip ten su tais nero burning'ais?

beje, tas butas, kurį šiandien tvarkėme, kažkokio F1 žvaigždino apartamentai. Kaip mano durna galvelė suprato, jis negyvena ten nuolatos, butelis labai modernus - svetainėje prie sienos kokia 50 porų sportbačių ir dviratis, neskaitant F1 apdovanojimų nuotraukų, prizų ir poros įstiklintų lenktyninių šalmų. heh.. aš katik radau jį internete :))) lai lai lai... visai mielas vaikinas ania? mačiau jo fotkę virtuvėje :) parduosiu brangiai paslaptį kur galima tykoti autografų :)))

Komentarų nėra: