pirmadienis, birželio 05, 2006

seubiakas

na siaubiaka aš žiūru :)) labai juokinga. :)) ten linksmybių ir ištvirkavimo saloje zonbis legentinis killeris laksto - Džo su machete. Kas juokingiausia dabar jis persekioja kreušią. :)) Na tokį vyruką, kuris labirinte laksto su kriaušės kostiumu. jam buvo break'as, bet teko dirbti, nes tuo metu arbuzo skiltele dulkinosi su riestainiu. Vat, o manjekas apsimetė ananasu ir atejo i labirintą nužudyti kriaušės. Na kaip čia nesijuokti....
:)
Blin visai pamiršau parašyti juk... :) šiandien gerbėjų killinimo diena ;) viskas prasidėjo kai vienas toks karalius, priblatnino mane į vieną websaijtą.... labai miela virtuali erdvė tarp kitko. bet aš kaip man būdinga nelabai rūpinausi savo populiarumu ten ir išvis galima sakyti nesirodydavau ten. Todėl labai nustebau, kai gavai mailą nuo kažkokio induso is to saito. Nustebau labaiusiai dėl to kad jis žurnalistas. Na pagalvojau kad bus įdomu pabendrauti su kolega ir trampampam..... Ot naivuoklė.... na kada aš pasikeisiu :) jsi man rašė rašė, kol užsiaddino mano maila i gmail messingerį. vaka vos man gryzus is darbo mane uzpuolė labai seksualus indusas internete. Pirmiausia kolega žurnalistas prikalbėjo komplimentų ir nespėjus atsipeikėti psiūlė romantiškai pakalbėti apie seksą. :)))
Viskas baigėsi tuo (as pasakiau kad nekalbu apie seksą nes ji ne kalbėti reikia, paskui kad esu užsiėmusi, kad turius svečių ir t.t.) kulminacija buvo 3 val, nakties, nes man neapdairiai neatsijungus interneto, jis pradėjo skambinti i gmail talk... idiotas ania? teko skubiai užblokuoti ir dabar slapta viliuosi, kad jis neturi mano namų adreso - toks minties alinas gali ir atvažiuoti. Visada sakaiu kad nieko gero pernelyg rodytis visiems :)

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

skaitau tavo blog' kaip kokia knyga :]

Anonimiškas rašė...

Ne ne, cia as skaitau kaip knyga! :)

Anonimiškas rašė...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonimiškas rašė...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonimiškas rašė...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»