šeštadienis, liepos 01, 2006

nauji blondinės nuotykiai :D

labas rytas... sapnavau mamą (ji mire du metai prieš man išvažiuojant į Londoną ir mes žiauriai pykomės visą gyvenimą) - ji mane varė iš namų, visaip grąsino ir kitaip skaudino.. todėl nusprendžiau atsibusti ir išgerti kavos. blin, miręs žmogus mane varo iš namų ... jinai varo mane iš pasaulio? žinau kad sapne labai pergyvenau ir kaip koks tikras vyras pabėgau iš nemalonios situacijos į realybę (o kur dar bėgti iš sapnų?)
vis prisimenu Blaziaus mintį, kad savo bloge iškraunu kas ant dušios , na tipo mintis buvo apie 'vidinį Koksą (Koksas tai toks šunėko, kuris daug kakoja, vardas) - laikas nuo laiko jį butina išvesti pakakoti' - atsikratyti brudu, kuris neįdomus kitiems (ir tau nelabai reikalingas, nes nori atsikratyti). va tipo mano blog'as atlieka tokią funkciją... :) čia jis taip išvyniojo, nes pasakiau kad neturiu poreikio išsipasakoti.
Tikrai neturiu. Ir dažnai pasigailiu, kad perdaug paapsakoju.... :) na bet kuriuo atveju, mane stebina, kad yra žmonių, kurie mano 'brudą' skaito :)) šito aš irgi nesitikėjau... esu pasakius tik keliems žmonės apiejį.. ir dar labiau abejoju ar išvis kas nors žino mano pačius svarbiausius reikalus ir mintis... Tą proga prisiminiau pernai metais mano mielosios draugės žodžius, ką ji man pasakė, sižinojusi, kad pradėjau dirbti Londono žinių žurnalistę (kokia gėda iš tikro...) 'tu man visda atrodei panaši į žurnalistę! ' ... blin,... o ką aš LT veikiau? :)))) visdėlto mano konspiracija super, galėčiau tikrai ne tik slapta žurnaliste dirbti bet ir šnipu. Nors šnipas skamba niekingai, aš geriau busiu slaptas agentas nindze. :))) heh... paguglinau ir ką manote? radau Elaine Ninja.. taip vadinasi paveiksliukas :)) jei pamenate - Elana mano antras oficialus ir pirmas Londone vartojamas vardas :))
na tiekto, nauji blondinės nuotykiai:
Blondinė penktadienio rytą nuvalino į darbą (reikia įsiaiškinti kas po velniais tas Phil Millo - jis kažkaip su Radiohead susijęs (pagooglinsiu)) - penktadieniais ryte tvarkau Phil ir Jenifer namus Aš jau sakiau - jie turi mini studiją įsirengę, ir aš vakar neištvėrusi ja nufotkinau :D
Dirbant paskambino mano mieloji šefė Melanie ir pasiūlė padirbti dar vienuose namuose, tik kitame rajone. Nusipirkau lietuviškų glaistytų sūrelių ir nulėkiau 0 lekiant šefę paskambino dar kartą ir pasakė kad jei noriu - vakare yra dar vienas darbas... neįsivaizduojate kaip aš noriu :))) labai ma-ai darbo turiu šiuo metu ir savaimę suprantama pinigai nedaugėja nuo to... Melanie atvažiavo su manin susitikti, davė man žemėlapį ir koordinates kur reikia nuvažiuoti (pabaigus tvarkytis pas Victoria, turėjau kaip tik laiko nulėkti į kitą Londono kraštą pas kažkokią Rani). Pavalgyti visą dieną laiko nelabai, bet blin kai nerukau man atrodo kad biški pastorėjau kas visai nemano planuose :)) liuks juk :) na lekiu sau lekiu.. Rani man skambinėja vis. Atvažiuoju metro į Kilburn rajoną, kad lekiu kad lekiu ir intuicija man pasakė pasiklausti kelio pas žmones ir todęl pakalbinau pagyvenusę ledi: ar Church lane toje pusėje? Pagyvenusi ledi pažiūrjo į mane nustebusi - Ne. Aš jai parodau žemėlapį: va tipo mol, tai kurioje gi? Atsiprašau bet mes ne Kingsbury... O shit.. aš sumaišiau metro stotis, lakstau su žemėlapiu ko kitą rajoną ir kabinejuosi prie žmonių. Truputį pasijuokėme iš mano žioplumo ir nubėgau į metro stotį atgal... Mieloji Rani atvažiavo manes pasiimti su automobiliu prie metro (turbūt bijojo kad aš vėl nepasiklysčiau). Ji labai graži babaika ir šiaip labai miela. Dar turi supermiela katinėlį, tokio rainumo kuris man įpatingai patinka.
Grįžau iš darbo prieš dešimt vakare.. ir gavau laišką apie žiemą ir snaiges :)) spėkite, kur dabar žiema? :)) logiškai turėtų būti ten kur yra snaigių :))

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

;)
Joo, geras :D]

Sekmės darbuose