pirmadienis, rugsėjo 04, 2006

mokytis mokytis ir dar kartą mokytis ;)

na aš tik norėjau atsižymėti, kad šiandien priėmė mano dokus į koledžą. Labai nustebau, kad neikas nepatikrino mano paso ir legalumo UK :) tai kaip supratau turėjo padaryti amne testaves dėstytojas... o jis man pasirašė ant sutarties ir liepė namie viską užpildžius šiandien atnešti į komisiją :)
Pavargau šiandien 0 daug dirbau ir laksčiau po visur. Ryt dirbsiu dar daugiau - namo gryšiu turbūs kokią 22 val. todėl dabar palaimingai einu miegučio... Šiaip aš sugalvojau dar keletą visai įgyvendinamų planų bet kol kas...
labanakt ;)
kodėl aš taip gerai jaučiuosi?? na kažkokia biški laiminga kaip visada :)))

čia mano mokslų organaizeris, vilione pasirinkti dar vieną specialybę ir studento ID :)) juokinga nes kai prisimenu kaip mane fotkino tai negaliu nesišyspsoti, nes kikianome visa laiką kol kartu su ta darbuotoja, kuri man ją darė :)) žinote kad geriausios šukos tai pirštai? :))

Komentarų nėra: