ketvirtadienis, lapkričio 30, 2006

kardai kardeliai ant meškos kailio :)



a6 jau visa savaite o gal net dvi jau laikau nuotraukas :) niekaip nenutaikau progos parodyti :) pas vienus klientus uztikau. Va tik nežinia kokiai kardu genčiai šis veteranas priskirtinas, tačiau gal reiktu daugiau pasidomėti. Mane kažkoks silpnumas apima pamačius kardus :) šaunamieji ginklai nežavi visai ir net atvirkčiai - kuo galingesnis tuo atgrasesnis. Na nebent lankai vieninteliai iš šaunamųjų man patinka. Arbaletas taip pat savotiškai tačiau jis jau netai... Anksčiau labai norėjau durklo (dabar taip pat neatsisakyčiau :))) ir mokėti svaidyti peilius. Beje... ginklus fotkinau ant meškos kailio. Kaip amn pikta ir negaliu nieko padaryti. Šitą puikū žvėrį nudėjo kad kažkokia malazijos perekšlė, baisi nevala pasiteistu jį svetainėje ir nuolat apdrabstytų maisto likučiais ir trupiniais, kurių pati nevalo. Iš tikro aš pagalvojau iš pradžiu kad tai dirbtinis kailis. Va tik meškos gaila... geriau tikrai būtų dirbtinis :(

Vakar buvau nustebinta kai man paskambino Lienka (žadėjo važiuot į mano rajoną todėl planavome kaip ir susitikti), pasiklause ar aš galiu jai įrašyti filmu - tada ateitu pas mane o kitaip nesivargins. Aišku aš negalėjau ir tada ji man 10 min (nemeluoju) aiškino gyvenimą - kodėl aš nesusirandu pelningesnio darbo. Ir kaip aš turiu stengtis ir ieškoti. na tai kas kad tik po nauju metu galėsiu išeiti is savo kontoros ir tai bus neanksciau kaip sausio pabaigoje :) aš turiu ieškoti jau dabar :) juokingiauisa kad ji pati jau pusmetis be darbo... :) iš murmesio netoliese supratau kad aplink trinasi Dalguninas ir ji bando jam pasirodyti krūta. Liūdna ištie sir juokinga, nes Dalguninas ją taip "skalbia" kur kas bjauriau (o pats didelis nevykėlis ir mudakas). Vadinasi nesusitikom. Ir dovanėlės jai neparodžiau :) bet rodau ją jums :)

Šeštadienį einu į gimkę - Sergejui kažkiek sukanka :) iškilmingas šventimas bus pub'e, įspėta apsirėdyti iškilmingai tusiškais rūbais. tai manau mano juoda maža suknytė su martensais bus pats tas - pasidarysiu kokia nors priblatninta plaukuosena ir špakliažą o visą žavesį turėtų pribaigti tas futbolo kamuolys po pažasčia :))

ak ką aš dar norėjau pasakyti? gal būt aš ir internetas bet užtat koks puikus!

:))P




Komentarų nėra: